Deathwing81
New to the forum

Blog: View Blog (4)
Archives
- April 2019
Volunteer to be your farm animal and be raised as cattle.
   Mon Apr 15, 2019 8:05 am
Volunteer to be hunted alive as if it were a wild animal.
   Mon Apr 15, 2019 7:09 am
Volunteer to be the bull in the arena during a bullfight.
   Mon Apr 15, 2019 7:04 am
Sacrifice
   Mon Apr 15, 2019 6:59 am

Search Blogs

Permanent Linkby Deathwing81 on Mon Apr 15, 2019 7:09 am

Fed up hunting always the same? Looking for a rare trophy you do not have? Is there a lack of hunting and can not sustain the family? You can not keep up with a tradition because the game has hit nothing. I challenge you to hunt me for sport or for necessity as if it were a wild animal, a prey. I am a rare specimen, exotic skin, precious skeleton and with muscular legs. Try to get me if you can. In the first stage, we knew each other better and would be just friends. A friend of the family. Then the next step would be depersonalization, the transformation from human to animal, for you would still see me as a person. I would no longer be a friend of the family but a wild animal and treated as such. For a month or two I would either live in the forest or not be called by name. In time I stopped talking and stopped being human. In the third stage I was no longer seen as human and was seen as prey. If you can hunt me, you inspect me, you measure me, you weigh me, you take a picture, you take me to a stick like a prey to your van (or I'm tied up in the hood of the truck) and you take my body (or part of it like a braid of hair) as a living trophy for your living room or if you have need I can be sacrificed alive for family or friends' dinner. The people, the friends or the family are the ones who choose whether I am pardoned or not, if I am pardoned I am released, if I am not sacrificed for dinner. The choice is yours. As long as it is consented to by both parties and you do not hurt me or you do not kill me. You can do whatever you want with my body. I do not mind being sacrificed alive for a good cause like securing a family's livelihood. If in doubt, ask.

Voluntário para ser caçado vivo como se fosse um animal selvagem.

Fartos de caçar sempre o mesmo? Procuram um troféu raro que não têm? Há falta de caça e não conseguem sustentar a família? Não podem cumprir uma tradição por causa da caça ter dado em nada. Desafio-os a caçarem-me por desporto ou por necessidade como se fosse um animal selvagem, uma presa. Sou um espécime raro, pele exótica, esqueleto precioso e com pernas musculadas. Tentem apanhar-me, se conseguirem. Na primeira etapa, conhecíamos melhor e seriamos apenas amigos. Um amigo da família. Depois a próxima etapa seria a despersonalização, a transformação de humano para animal, pois ainda me veriam como uma pessoa. Já não seria um amigo da família mas sim um animal selvagem e era tratado como tal. Durante um mês ou dois eu viveria na floresta ou não era chamado pelo nome. Com o tempo deixava de falar e deixava de ser humano. Na terceira etapa já não era visto como humano e era visto como presa. Caso consigam caçar-me, inspeccionam-me, mediam-me, pesavam-me, tiram uma fotografia, levam-me amarrado a um pau como se fosse uma presa até à vossa carrinha (ou fico amarrado no capô da carrinha) e ficam com o meu corpo (ou parte dele como uma madeixa de cabelo) como um troféu vivo para a vossa sala de estar ou se tiverem necessidade posso ser sacrificado vivo para o jantar de família ou de amigos. O povo, os amigos ou a família são quem escolhe se sou indultado ou não, se for indultado sou libertado, se não for sou sacrificado para o jantar. A escolha é vossa. Desde que seja consentido por ambas as partes e que não me magoem ou não me matem. Podem fazer o que quiser com o meu corpo. Não me importo ser sacrificado vivo por uma boa causa como garantir o sustento de uma família. Em caso de dúvidas, perguntem.

E-mail: [email protected]

#Trophy #Hunt #Cannibalism #MalePrey #Cooking #Eating #Food #Meat
Last edited by Deathwing81 on Mon Apr 15, 2019 8:03 am, edited 1 time in total.

2 Comments Viewed 74 times
Comments

Re: Volunteer to be hunted alive as if it were a wild animal.

Permanent Linkby Deathwing81 on Mon Apr 15, 2019 8:00 am

We could come to an agreement. I worked for your family for a year and went to the forest to get food for you, but I could not go back until I had found something. Only if I met I would come back and have dinner. Otherwise I could not go back, I would not have dinner and I would sleep in the forest. If I do not come back to your house with food. You have no choice but to go to the forest to catch prey for your supper. All the animals in the forest are allowed to be hunted, including me, because you can not afford to miss a good food opportunity. Given that I will be living in the forest for almost a year I will no longer be human and I will be just a wild animal, so you have justification to hunt me. If by chance I fall into your trap, you will not free me, for I am no longer a person for you. I'll be tied up in the hood of the van like any other animal would do and I'll be your dinner. My only condition is that you do not kill me or hurt me. Tell me your conditions. I will always respect the agreement to the end. ______________________________________________________
Podíamos chegar a um acordo. Eu trabalhava para a vossa família durante um ano e ia à floresta buscar comida para vocês, mas não podia voltar enquanto eu não tivesse encontrado algo. Só se encontrasse é que voltava e tinha jantar. Senão eu não podia voltar, ficava sem jantar e dormia na floresta. Se por acaso eu não voltar à vossa casa com comida. Vocês não têm outra solução senão irem à floresta caçar presas para o vosso jantar. Todos os animais que estiverem na floresta são permitidos de serem caçados, incluindo eu, pois vocês não podem dar ao luxo de desperdiçar uma boa oportunidade de comida. Tendo em conta que estarei a viver na floresta durante quase um ano eu já não serei humano e serei apenas um animal selvagem, logo vocês têm justificação para caçar-me. Se por acaso cair na vossa armadilha, vocês não irão libertar-me, pois já não sou uma pessoa para vocês. Irei ser amarrado no capô da carrinha como a qualquer animal fariam e irei ser o vosso jantar. A minha única condição é que não me matem ou não me magoem. Digam as vossas condições. Eu irei sempre respeitar o acordo até ao fim.
Deathwing81
New to the forum

Re: Volunteer to be hunted alive as if it were a wild animal.

Permanent Linkby Deathwing81 on Mon Apr 15, 2019 8:01 am

Since I will no longer be human, then I am no different than a deer or a boar. Hunting me like a wild animal will be completely normal and right, because I will no longer be a person.
New to the forum