Svensktalare

Keep our community informed! This forum is for discussing and sharing vore-related information. Post any relevant material and/or links here, and engage in conversations!
Forum rules
This is for general discussion, if you found something you want to post, please use one of the upload forum, if you made something and want to share them, please use the work to be shared forum!

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sat Aug 13, 2011 6:50 pm

RancorFeeder wrote:
Throku wrote:Nä, du är inte ens den enda svenska tjejen som bor i Stockholm och jobbat som modell som gillar vore :P
Har dock inte sett henne på ett tag nu, blond liten sak, glömt namnet... ganske blev uppäten? :gulp:


What the he... 8O Ja, hoppas att hon blev uppäten! Då är jag väl åtminstonde den enda LEVANDE svenska tjejen, som är modell, som gillar vore!! :D


Menar ni mig? O.O
Last edited by Mecho on Sat Jun 08, 2019 1:39 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Sat Aug 13, 2011 6:54 pm

immortal_food wrote:Men det är nog lättare att finna killar som ställer upp iaf :lol: Undra om vi bor nära varandra...bor med i Stockholm :)


Jag bor på Östermalm! Du då? :-D
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sat Aug 13, 2011 7:03 pm

RancorFeeder wrote:
immortal_food wrote:Men det är nog lättare att finna killar som ställer upp iaf :lol: Undra om vi bor nära varandra...bor med i Stockholm :)


Jag bor på Östermalm! Du då? :-D


Akalla! Värsta getto mannen! Haha XD Jag har läst igenom tråden nu och jag skulle nog gissa på att det är mig ni diskuterad eom förut? Den blonda lilla saken? :roll: Så uppäten är jag icke, tyvärr :wink:

Jättekul med en till svensk tjej som gillar vore! :-D Trodde aldrig jag skulle hitta en svensk som dessutom är tjej som delar mitt intresse.
Last edited by Mecho on Sat Jun 08, 2019 1:39 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Sun Aug 14, 2011 4:56 am

Akalla.. jag är så usel på geografi att jag inte ens kan hitta runt i min egna stad... :(

Men ja, det var nog dig vi diskuterade om förut, skönt att du är vid liv i alla fall! :D
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby movler » Sun Aug 14, 2011 8:17 am

tjenixen allihopa
trodde det inte fanns såhär många svenskar här
(detta e min första forum post här)
User avatar
movler
Been posting for a bit
 
Posts: 48
Joined: Fri Apr 23, 2010 8:44 am

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Sun Aug 14, 2011 8:22 am

Om vi fortsätter så här, ja, då kan vi nog ta över Eka's portal, och.. förgöra något! Mohahaha!
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sun Aug 14, 2011 8:49 am

RancorFeeder wrote:Om vi fortsätter så här, ja, då kan vi nog ta över Eka's portal, och.. förgöra något! Mohahaha!


Haha ja...Musk kill all that's not vorareåhiles! Hmm...Ja Akalla ligger...inte långt ifrån där du kommer ifrån XD Men håller med dig, jag brukar gå vilse i min egna trädgård!
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby movler » Sun Aug 14, 2011 9:08 am

(deleted)
Last edited by movler on Fri Dec 29, 2017 3:51 am, edited 1 time in total.
User avatar
movler
Been posting for a bit
 
Posts: 48
Joined: Fri Apr 23, 2010 8:44 am

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sun Aug 14, 2011 9:19 am

movler wrote:själv bor man i upplandsväsby

Hmm oxå ganska nära Stockholmstrakten! :o
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Sun Aug 14, 2011 11:38 am

Vi borde ha ett möte i Stockholm, samtliga svenska medlemmar! Och.. okej då, skåningar får också komma...
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sun Aug 14, 2011 12:15 pm

*Cringe*
Last edited by Mecho on Sat Jun 08, 2019 1:40 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby Svartvinge » Sun Aug 14, 2011 12:36 pm

Stormöte i storstan va? XD taskigt att det tar aslångtid att köra dit om man bor i sörberge <.<
Comments are like cookies... Give meh! >: )
User avatar
Svartvinge
Participator
 
Posts: 290
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:00 pm
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sun Aug 14, 2011 12:39 pm

Svartvinge wrote:Stormöte i storstan va? XD taskigt att det tar aslångtid att köra dit om man bor i sörberge <.<


Vart ligger det? 8O Jag är btw allvarligt när jag säger att vi alla borde träffas. Tänk vilken awesome skara folk det skulle bli. En videokväll med en massa prat om nördsaker och vore ^^; >.>
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby Svartvinge » Sun Aug 14, 2011 12:45 pm

alltså, bor 5 vore personer där jag bor..tenderar att bli ungefär 90% nördsnack XD men sörberge ligger i medelpad, grannby till timå/sundsvall
Comments are like cookies... Give meh! >: )
User avatar
Svartvinge
Participator
 
Posts: 290
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:00 pm
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Sun Aug 14, 2011 12:57 pm

immortal_food wrote:Och du RancorFeeder jag hoppas det ej gör nått om jag tar detta här men jag såg att du jobbade som exotiskdansare...det är lite lustigt på ett sätt. Jag är nämligen nakenmodell :lol: Vilket gav mig en tankeställare. Haha, är alla vorarefilabrudar porriga? XD En ganska osannolik likhet iaf! kul.


Jobbar som dansös ( strippah! ) på heltid, men gör också "modellande" vid sidan om - några av mina modellbilder finns på "What do we all look like"-tråden!

Och ja... jag talar enbart för mig själv nu, men jag är i alla fall jäkligt porrig.. eller, kanske mer kinky? :-D
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby SomewhatIntoVore » Sun Aug 14, 2011 1:01 pm

immortal_food wrote:Vart ligger det? 8O Jag är btw allvarligt när jag säger att vi alla borde träffas. Tänk vilken awesome skara folk det skulle bli. En videokväll med en massa prat om nördsaker och vore ^^; >.>


Heh, jag komer dit bara för att se om Little Shop Of Horrors. Tröttnar aldrig på den filmen! Kanske borde hyra en biograf en kväll för alla som diggar micro/macro. Dock...

immortal_food wrote:Och du RancorFeeder jag hoppas det ej gör nått om jag tar detta här men jag såg att du jobbade som exotiskdansare...det är lite lustigt på ett sätt. Jag är nämligen nakenmodell :lol: Vilket gav mig en tankeställare. Haha, är alla vorarefilabrudar porriga? XD En ganska osannolik likhet iaf! kul.


... Är jag motsatsen till detta, så i slutändan går jag nog och gör något annat. Ränka med att få tummen upp om jag stöter på er, dock!
What I have to say is far too important to fit into a textbox with a 255 character limit. Besides, I just wasted almost half of them... -_-
SomewhatIntoVore
Somewhat familiar
 
Posts: 106
Joined: Mon Aug 25, 2008 11:00 pm

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sun Aug 14, 2011 1:17 pm

RancorFeeder wrote:
immortal_food wrote:Och du RancorFeeder jag hoppas det ej gör nått om jag tar detta här men jag såg att du jobbade som exotiskdansare...det är lite lustigt på ett sätt. Jag är nämligen nakenmodell :lol: Vilket gav mig en tankeställare. Haha, är alla vorarefilabrudar porriga? XD En ganska osannolik likhet iaf! kul.


Jobbar som dansös ( strippah! ) på heltid, men gör också "modellande" vid sidan om - några av mina modellbilder finns på "What do we all look like"-tråden!

Och ja... jag talar enbart för mig själv nu, men jag är i alla fall jäkligt porrig.. eller, kanske mer kinky? :-D


*Edit*
Last edited by Mecho on Sat Jun 08, 2019 1:41 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby xamdnaa » Sun Aug 14, 2011 1:36 pm

RancorFeeder wrote:Vi borde ha ett möte i Stockholm, samtliga svenska medlemmar! Och.. okej då, skåningar får också komma...


Det skulle va så awesome, jag skulle helt klart försöka ta mig dit :-D (Trots att jag bor relativt långt bort, men det skulle nog kunna lösas på nåt sätt >.> )

immortal_food wrote:
xamdnaa wrote:Jag trodde aldrig att det skulle skapas en tråd för svenskar, men jag hade visst fel XD

Och ifall nån vill veta, så är jag smålänning :) Jag har en DA sida, men jag vet inte om nån är intresserad, då det mest är M/M och M/F vore ^^; ...



Jag är jätteintresserad! Länka dit vettja! :D M/M M/F vore är ju jättemysigt!


Jag har egentligen redan satt upp länkar, men det kan ju va lätt att missa, så här är dom igen, hoppas du gillar det jag skrivit/ritat :D

xamdnaa wrote:
Här är då länken till min vore DA sida: http://vorewhore.deviantart.com/ (Jag hoppas att det inte gör nåt att det är nästan bara är fanart...Jag ska sätta upp lite mer originella bilder snart...)

Jag kan la lika väl visa min vanliga DA sida också när jag ändå är på gång XD: http://femaledragonknight.deviantart.com/ (Jag har 2 DA sidor på grund av att jag har kompisar jag vet inte gillar vore...Så jag vill helst inte att dom får reda på att jag är en vorephile...)

Jag kan också berätta att jag är öppen för art trades och requests, så om nån är intresserad, säg till :)
"We humans are like puzzles...Just like the worlds continents..."
User avatar
xamdnaa
Intermediate Vorarephile
 
Posts: 328
Joined: Mon Sep 06, 2010 2:33 pm

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Sun Aug 14, 2011 3:00 pm

immortal_food wrote:It's good yeeees! Härligt! Har själv gjort utvik på aktuell rapport och lite andra sådana saker. så det verkar ju vara så att vorarefilbrudar har en tendens att vara...slampiga? :lol: haha nej men det är coolt. :-D Ja kinky saker är ju helt klart något mycket uppskattat!


Haha, sweet! Själv har jag inte gjort något utvik, bara vanliga modellbilder; kläder och reklam-stuff. Min syrra ( är enäggstvilling ) har gjort lite utvik dock, och vi är typ lika som bär så ja.. man kan nästan säga att jag har gjort utvik kanske! :D
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby movler » Sun Aug 14, 2011 3:54 pm

så nu har jag gjort en lista på alla svenskar här
22 st
mer än jag trodde
(trodde 12-15)
User avatar
movler
Been posting for a bit
 
Posts: 48
Joined: Fri Apr 23, 2010 8:44 am

PreviousNext

Return to General Vore Discussion