Svensktalare

Keep our community informed! This forum is for discussing and sharing vore-related information. Post any relevant material and/or links here, and engage in conversations!
Forum rules
This is for general discussion, if you found something you want to post, please use one of the upload forum, if you made something and want to share them, please use the work to be shared forum!

Re: Svensktalare

Postby xamdnaa » Tue Aug 09, 2011 3:33 pm

Trodde faktiskt att tråden hade gått och dött, det hade varit väldigt synd. Men jag har en fråga: Är det nån av er som nånsin gått på nåt animé/manga/spelkonvent? Eller är jag ensam här på den punkten? Jag tänkte ifall det skulle kunna finnas en chans att springer in i nån av er på nåt konvent XD

nehelim wrote:Svensk här också, kille och pred. Jag är väldigt dominant i sex, och har en lite sadistisk läggning, men även med tjejer som gillar det skulle det fan inte vara lätt att berätta att man gillar vore. Antingen tror hon väl jag skämtar eller så skulle hon tro att jag var en seriemördare...


Coolt att se en kille som är pred på den här tråden :-D (Kanske är fler, men jag har missat ^^; ...)
"We humans are like puzzles...Just like the worlds continents..."
User avatar
xamdnaa
Intermediate Vorarephile
 
Posts: 328
Joined: Mon Sep 06, 2010 2:33 pm

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Tue Aug 09, 2011 3:45 pm

xamdnaa wrote: Är det nån av er som nånsin gått på nåt animé/manga/spelkonvent? Eller är jag ensam här på den punkten?


Tyvärr så är jag en mes när det kommer till sånt. Skulle inte våga riskera att gå på något sådant för att sedan bli stämplad som en NÖRD, eller liknande. Fånigt, jag vet, men folk är dömande svin så vad ska man göra?
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby xamdnaa » Tue Aug 09, 2011 4:05 pm

RancorFeeder wrote:
xamdnaa wrote: Är det nån av er som nånsin gått på nåt animé/manga/spelkonvent? Eller är jag ensam här på den punkten?


Tyvärr så är jag en mes när det kommer till sånt. Skulle inte våga riskera att gå på något sådant för att sedan bli stämplad som en NÖRD, eller liknande. Fånigt, jag vet, men folk är dömande svin så vad ska man göra?


Det är ju tyvärr sant, men lyckligtvis för min del, så är typ alla mina vänner "nördar" eller så är dom väldigt accepterande av sig. Så jag har sluppit just det problemet :lol:
"We humans are like puzzles...Just like the worlds continents..."
User avatar
xamdnaa
Intermediate Vorarephile
 
Posts: 328
Joined: Mon Sep 06, 2010 2:33 pm

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Tue Aug 09, 2011 4:11 pm

xamdnaa wrote:Det är ju tyvärr sant, men lyckligtvis för min del, så är typ alla mina vänner "nördar" eller så är dom väldigt accepterande av sig. Så jag har sluppit just det problemet :lol:


Önskar att jag hade riktiga nördvänner med... Hatar att vara nörd i smyg! :x
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby youngblood » Tue Aug 09, 2011 5:27 pm

Ojdå, verkar vara betydligt fler svenskar på den här sidan än jag hade trott! Som synes är även jag svensk, från Skåne för att vara mer specifik. Blev onekligen positivt överraskad av att se så många landsmän och landsmaninnor på Eka's. 8)
Chuck Norris attacks sharks when he smells their blood.
User avatar
youngblood
Been posting for a bit
 
Posts: 36
Joined: Sun Nov 16, 2008 12:00 am
Location: Scandinavia

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Wed Aug 10, 2011 5:28 pm

Du är inte svensk, du är en skåning... 8O
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby youngblood » Wed Aug 10, 2011 5:31 pm

Hade på känn att någon skulle skriva så. :D
Chuck Norris attacks sharks when he smells their blood.
User avatar
youngblood
Been posting for a bit
 
Posts: 36
Joined: Sun Nov 16, 2008 12:00 am
Location: Scandinavia

Re: Svensktalare

Postby Kreptre » Wed Aug 10, 2011 5:36 pm

Ni är konstiga. I Amerika talar vi engelska och våra anime och manga är på engelska. Ni människor behöver för att få med tiden. Och vad är det med Skåningar? Varför är du konstig så? Skåningar Borde fan utrotas! Bajs och skjuta hela vägen Amerika är nummer ett i världen. Kom ihåg det!
User avatar
Kreptre
Somewhat familiar
 
Posts: 76
Joined: Tue Jun 21, 2011 12:52 am
Location: Phoenix, Az

Re: Svensktalare

Postby youngblood » Wed Aug 10, 2011 5:43 pm

Kreptre wrote:Ni är konstiga. I Amerika talar vi engelska och våra anime och manga är på engelska. Ni människor behöver för att få med tiden. Och vad är det med Skåningar? Varför är du konstig så? Skåningar Borde fan utrotas! Bajs och skjuta hela vägen Amerika är nummer ett i världen. Kom ihåg det!


"Okej."
Chuck Norris attacks sharks when he smells their blood.
User avatar
youngblood
Been posting for a bit
 
Posts: 36
Joined: Sun Nov 16, 2008 12:00 am
Location: Scandinavia

Re: Svensktalare

Postby Kreptre » Wed Aug 10, 2011 5:50 pm

youngblood wrote:
Kreptre wrote:Ni är konstiga. I Amerika talar vi engelska och våra anime och manga är på engelska. Ni människor behöver för att få med tiden. Och vad är det med Skåningar? Varför är du konstig så? Skåningar Borde fan utrotas! Bajs och skjuta hela vägen Amerika är nummer ett i världen. Kom ihåg det!


"Okej."


Gå tillbaka till Italien du Scanni där du pasta mun är full av kött! Du krispigt men du förstår inte varför det är så svårt att passera avföring i badrummet för att bajsa bra!
User avatar
Kreptre
Somewhat familiar
 
Posts: 76
Joined: Tue Jun 21, 2011 12:52 am
Location: Phoenix, Az

Re: Svensktalare

Postby youngblood » Wed Aug 10, 2011 6:01 pm

Kreptre wrote:
youngblood wrote:
Kreptre wrote:Ni är konstiga. I Amerika talar vi engelska och våra anime och manga är på engelska. Ni människor behöver för att få med tiden. Och vad är det med Skåningar? Varför är du konstig så? Skåningar Borde fan utrotas! Bajs och skjuta hela vägen Amerika är nummer ett i världen. Kom ihåg det!


"Okej."


Gå tillbaka till Italien du Scanni där du pasta mun är full av kött! Du krispigt men du förstår inte varför det är så svårt att passera avföring i badrummet för att bajsa bra!


Istället för att förstöra tråden med en massa trams är du mer än välkommen att skicka ett privat meddelande till mig om det är något du vill diskutera.
Chuck Norris attacks sharks when he smells their blood.
User avatar
youngblood
Been posting for a bit
 
Posts: 36
Joined: Sun Nov 16, 2008 12:00 am
Location: Scandinavia

Re: Svensktalare

Postby Matssss » Wed Aug 10, 2011 6:24 pm

ohoj skippymeister
Matssss
New to the forum
 
Posts: 4
Joined: Thu Jun 23, 2011 3:31 am
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby Throku » Wed Aug 10, 2011 6:29 pm

Nästan garanterat maskinöversatt, typ google translate eller dylikt, så skit i crap nr tre.

Förövrigt så är det ju Stockholm och inte Skåne som inte tillhör Sverige, grundläggande när man lär sig ett språk är ju att lära sig räkna till tio och jag har ännu inte mött en genuin Stockholmare som klarat lära sig räkna längre än drygt halvvägs dit. :P
User avatar
Throku
May I take your order?
 
Posts: 1764
Joined: Tue Oct 18, 2005 11:00 pm
Location: On the female menu

Re: Svensktalare

Postby RancorFeeder » Thu Aug 11, 2011 4:22 am

Ett, två, tre.. sex, sju, åtta, nio, tio! HA! Du har fel! :D
Behaved like a butt before, now I'm a much better person. I think.

I got ADD, so my sense of humour might be a lil bit crazier than yours. Don't judge me, or else I shalt subdue you, and it will only end in your demise.
User avatar
RancorFeeder
Participator
 
Posts: 304
Joined: Fri May 13, 2011 12:36 pm
Location: Sweden, Stockholm

Re: Svensktalare

Postby Gloom » Thu Aug 11, 2011 8:05 am

xamdnaa wrote: Men jag har en fråga: Är det nån av er som nånsin gått på nåt animé/manga/spelkonvent? Eller är jag ensam här på den punkten? Jag tänkte ifall det skulle kunna finnas en chans att springer in i nån av er på nåt konvent XD


Hehe, antar att inte rollspelskonvent räknas in som spelkonvent. Ja, nörderi FTW ^^;
User avatar
Gloom
Intermediate Vorarephile
 
Posts: 440
Joined: Fri Mar 13, 2009 6:54 pm

Re: Svensktalare

Postby Talrion » Thu Aug 11, 2011 9:40 am

xamdnaa wrote: Men jag har en fråga: Är det nån av er som nånsin gått på nåt animé/manga/spelkonvent? Eller är jag ensam här på den punkten? Jag tänkte ifall det skulle kunna finnas en chans att springer in i nån av er på nåt konvent XD


Inte blivit mycket sådant för mig på siståne i alla fall. Brukar dra mig mot Götet när det är dags för den årliga Sci-fi, movie and game convention. Förutom det var jag nog senast på ett furry/rollspels konvent i Karlstad för 2-3 år sen.
-- My Gallery Here
-- My Sketchbook Here Also I got an msn, but you'll have to ask me for that :3
-- Im on FA too [url=ht
User avatar
Talrion
Somewhat familiar
 
Posts: 113
Joined: Wed Jan 27, 2010 6:24 am
Location: Swedish wilderness

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sat Aug 13, 2011 6:36 pm

Oh vad trevligt med en svensk poll! :-D Ja...här har ni en till svensktalare/svensk då =^^=
Last edited by Mecho on Sat Jun 08, 2019 1:38 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sat Aug 13, 2011 6:42 pm

xamdnaa wrote:Jag trodde aldrig att det skulle skapas en tråd för svenskar, men jag hade visst fel XD

Och ifall nån vill veta, så är jag smålänning :) Jag har en DA sida, men jag vet inte om nån är intresserad, då det mest är M/M och M/F vore ^^; ...



Jag är jätteintresserad! Länka dit vettja! :D M/M M/F vore är ju jättemysigt!
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sat Aug 13, 2011 6:42 pm

*Cringe at my own old stuff*
Last edited by Mecho on Sat Jun 08, 2019 1:38 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

Re: Svensktalare

Postby Mecho » Sat Aug 13, 2011 6:47 pm

RancorFeeder wrote:"Att vore det inte för vore så voro jag oförmögen att stilla mina begär."

Damn straight! Synd bara att ni killar som gillar vore är svåra att träffa IRL.. gah! :cry:


Men det är nog lättare att finna killar som ställer upp iaf :lol: Undra om vi bor nära varandra...bor med i Stockholm :)
User avatar
Mecho
---
 
Posts: 1608
Joined: Tue May 02, 2006 11:00 pm
Location: sweden

PreviousNext

Return to General Vore Discussion