Svensktalare

Keep our community informed! This forum is for discussing and sharing vore-related information. Post any relevant material and/or links here, and engage in conversations!
Forum rules
This is for general discussion, if you found something you want to post, please use one of the upload forum, if you made something and want to share them, please use the work to be shared forum!

Re: Svensktalare

Postby DarkPinkie » Tue Feb 23, 2016 7:23 pm

Jag är ledsen Coldie men jag minns inte den. Jag är 91a. 90 talet är inte så jätte clart för mig längre.

P.S: Coldbrush är svensk...
Spoiler: show
Image
I'm currently a developer for Lurking Lizard Studios currently developing Predator's Coliseum.
We also have a public Discord chat!
User avatar
DarkPinkie
---
 
Posts: 1224
Joined: Thu Jul 01, 2010 6:24 pm
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby Coldbrush » Thu Mar 03, 2016 9:16 am

DarkPinkie wrote:
P.S: Coldbrush är svensk...


Eyeep ^^
User avatar
Coldbrush
Somewhat familiar
 
Posts: 81
Joined: Thu Jul 03, 2014 8:52 am

Re: Svensktalare

Postby Luffredd » Fri Mar 25, 2016 5:14 am

Glad påsk. Hoppas ni får en trevlig helg med mycke sol :D
User avatar
Luffredd
Somewhat familiar
 
Posts: 69
Joined: Sat Mar 22, 2008 11:00 pm
Location: Umeå, Sweden

Re: Svensktalare

Postby YamiTakashi » Fri Mar 25, 2016 5:29 am

glad påsk till alla rovdjur där ute~ ;3 xD
welcome! prey and pred! i am yami Claw or what some people call me "Yami Takashi" i am a huge vore fan so please ask me if i want to do a vore and i will join as pred or prey or both xD
User avatar
YamiTakashi
Intermediate Vorarephile
 
Posts: 420
Joined: Sun Jul 25, 2010 1:29 pm

Re: Svensktalare

Postby Thatvikingguy » Fri Mar 25, 2016 8:41 am

Glad påsk allihopa
Thatvikingguy
Been posting for a bit
 
Posts: 36
Joined: Sun Nov 10, 2013 7:02 am

Re: Svensktalare

Postby DarkPinkie » Fri Mar 25, 2016 10:09 am

Glad påsk på er... Dags för poskmiddagen... *Nommar Yami*

Jag ska äta "Det mest svenska maten som finns... Taco!" -ICA
Får slänga in lite kokta ägg eller något så det blir i alla fall lite poskaktigt... Meh. *shrug*
User avatar
DarkPinkie
---
 
Posts: 1224
Joined: Thu Jul 01, 2010 6:24 pm
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby YamiTakashi » Fri Mar 25, 2016 3:04 pm

Hmhm <//3 ;9 hehe
welcome! prey and pred! i am yami Claw or what some people call me "Yami Takashi" i am a huge vore fan so please ask me if i want to do a vore and i will join as pred or prey or both xD
User avatar
YamiTakashi
Intermediate Vorarephile
 
Posts: 420
Joined: Sun Jul 25, 2010 1:29 pm

Re: Svensktalare

Postby Coldbrush » Sat Jul 16, 2016 7:50 pm

Dags att bumpa upp det här tror jag. Minns än idag hur förvånad jag blev när jag fick reda på att mitt intresse hette *vore*
User avatar
Coldbrush
Somewhat familiar
 
Posts: 81
Joined: Thu Jul 03, 2014 8:52 am

Re: Svensktalare

Postby DarkPinkie » Sat Jul 16, 2016 11:06 pm

Tro det. Heck jag hadde precis passerat puberteten när jag först föstod naturen bakom mitt "intresse". Tog mig inte en lång stund fören's jag fick tag i vad det hette. Va typ en slump men ändå. Va liten ledsen att det inte fanns så mycket material då, så det tog et tag innan jag kunde komma in i det fullt.

Du Coldie va en stor del i detta med dina verk "Don't Buy Used Mounts" och "Look at my Horse" tillsammans med dina screenshot manips va vad som värkligen drog mig till vore. "Look at my Horse" är fortfarande en av mina absoluta favoriter efter 7 år. Klassiker.
User avatar
DarkPinkie
---
 
Posts: 1224
Joined: Thu Jul 01, 2010 6:24 pm
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby Coldbrush » Mon Jul 18, 2016 4:36 pm

DarkPinkie wrote:Tro det. Heck jag hadde precis passerat puberteten när jag först föstod naturen bakom mitt "intresse". Tog mig inte en lång stund fören's jag fick tag i vad det hette. Va typ en slump men ändå. Va liten ledsen att det inte fanns så mycket material då, så det tog et tag innan jag kunde komma in i det fullt.

Du Coldie va en stor del i detta med dina verk "Don't Buy Used Mounts" och "Look at my Horse" tillsammans med dina screenshot manips va vad som värkligen drog mig till vore. "Look at my Horse" är fortfarande en av mina absoluta favoriter efter 7 år. Klassiker.


Agggggh. Mina första bilder! Jag genomgick så många art experiment innan jag började känna mig nöjd med vad jag ville testa. Var länge sen jag testade hästar, men jag kan medge att jag kanske någon dag vill testa lite *svenska scenarion*, som älgar och liknande.

Men att bara se mera svenskar som gillar vore är alltid nice för mig. Trodde seriöst innan jag hittade vore på nätet att jag var verkligen VERKLIGEN ensam om det ^^
User avatar
Coldbrush
Somewhat familiar
 
Posts: 81
Joined: Thu Jul 03, 2014 8:52 am

Re: Svensktalare

Postby DarkPinkie » Tue Jul 19, 2016 8:28 am

Coldbrush wrote:
DarkPinkie wrote:Tro det. Heck jag hadde precis passerat puberteten när jag först föstod naturen bakom mitt "intresse". Tog mig inte en lång stund fören's jag fick tag i vad det hette. Va typ en slump men ändå. Va liten ledsen att det inte fanns så mycket material då, så det tog et tag innan jag kunde komma in i det fullt.

Du Coldie va en stor del i detta med dina verk "Don't Buy Used Mounts" och "Look at my Horse" tillsammans med dina screenshot manips va vad som värkligen drog mig till vore. "Look at my Horse" är fortfarande en av mina absoluta favoriter efter 7 år. Klassiker.


Agggggh. Mina första bilder! Jag genomgick så många art experiment innan jag började känna mig nöjd med vad jag ville testa. Var länge sen jag testade hästar, men jag kan medge att jag kanske någon dag vill testa lite *svenska scenarion*, som älgar och liknande.

Men att bara se mera svenskar som gillar vore är alltid nice för mig. Trodde seriöst innan jag hittade vore på nätet att jag var verkligen VERKLIGEN ensam om det ^^


Haha. Kunde värkligen inbilla mig minen som du troligen gave tillsammans med den där "Agggggh", some ok du fått en pil i bröstkorgen ungefär. xD

Inte att säja att dina nyare works är sämmre. Det är nog bara jag som är lite sedimental för att vara ärlig. I viklet fall din art är så amazing. Önskar jag kunde rita så bra.
I'm currently a developer for Lurking Lizard Studios currently developing Predator's Coliseum.
We also have a public Discord chat!
User avatar
DarkPinkie
---
 
Posts: 1224
Joined: Thu Jul 01, 2010 6:24 pm
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby Coldbrush » Tue Jul 19, 2016 12:05 pm

DarkPinkie wrote:
Inte att säja att dina nyare works är sämmre. Det är nog bara jag som är lite sedimental för att vara ärlig. I viklet fall din art är så amazing. Önskar jag kunde rita så bra.


Ingen fara. Bara kul att du gillar dom :-)
User avatar
Coldbrush
Somewhat familiar
 
Posts: 81
Joined: Thu Jul 03, 2014 8:52 am

Re: Svensktalare

Postby Luffredd » Mon Aug 29, 2016 12:20 pm

första dagen på universitetet avklarad :)
User avatar
Luffredd
Somewhat familiar
 
Posts: 69
Joined: Sat Mar 22, 2008 11:00 pm
Location: Umeå, Sweden

Re: Svensktalare

Postby Svartvinge » Mon Aug 29, 2016 12:25 pm

Grats :D
Comments are like cookies... Give meh! >: )
User avatar
Svartvinge
Participator
 
Posts: 290
Joined: Wed Sep 14, 2005 11:00 pm
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby Luffredd » Tue May 02, 2017 3:33 pm

Ja här är det dött :(
Vill tipsa om en bra ny serie som heter American Gods. Hittills finns det bara ett avsnitt och i det avsnittet var det till min förvåning en unbirth scen :)
User avatar
Luffredd
Somewhat familiar
 
Posts: 69
Joined: Sat Mar 22, 2008 11:00 pm
Location: Umeå, Sweden

Re: Svensktalare

Postby DarkPinkie » Tue May 02, 2017 10:38 pm

Luffredd wrote:Ja här är det dött :(

Det är inget problem för necromaner som du. ;)
I'm currently a developer for Lurking Lizard Studios currently developing Predator's Coliseum.
We also have a public Discord chat!
User avatar
DarkPinkie
---
 
Posts: 1224
Joined: Thu Jul 01, 2010 6:24 pm
Location: Sweden

Re: Svensktalare

Postby Coldbrush » Fri Jul 21, 2017 2:20 pm

Luffredd wrote:Ja här är det dött :(
Vill tipsa om en bra ny serie som heter American Gods. Hittills finns det bara ett avsnitt och i det avsnittet var det till min förvåning en unbirth scen :)


*Waves för att liva upp lite*
User avatar
Coldbrush
Somewhat familiar
 
Posts: 81
Joined: Thu Jul 03, 2014 8:52 am

Re: Svensktalare

Postby Luffredd » Wed Jul 26, 2017 6:04 am

har folk hittat på nått roligt i sommar? själv har jag varit på en roadtrip till örebro och förra veckan flyttade jag ut från min studentkorridor och in med 2 kompisar i en lägenhet :)
User avatar
Luffredd
Somewhat familiar
 
Posts: 69
Joined: Sat Mar 22, 2008 11:00 pm
Location: Umeå, Sweden

Re: Svensktalare

Postby Coldbrush » Fri Aug 04, 2017 10:05 am

Åkte till London på en weekend. Otroligt fascinerande stad
User avatar
Coldbrush
Somewhat familiar
 
Posts: 81
Joined: Thu Jul 03, 2014 8:52 am

Re: Svensktalare

Postby Naubol » Mon Aug 28, 2017 12:25 pm

Tänkte ta och liva upp detta lite nu! För de intresserade här så finns det en discord grupp härifrån som till största del är svenskar , så ifall folk är intresserade kan de droppa ett pm till mig om de vill vara med^^ Kommer itne lägga en länk öppet tyvär!
User avatar
Naubol
Somewhat familiar
 
Posts: 139
Joined: Tue May 23, 2006 11:00 pm
Location: Sweden

PreviousNext

Return to General Vore Discussion

Who is online

Users browsing this forum: Bowyer2, Dage, gogopopo, MadEnough, Magtar