Archive > Chameleonette > Non-vore art > Jaceloph Portrait
Click here to see the original full-sized image.
Item
Add to favorites | Full Size | Download
< < Previous   Next > >
Jaceloph Portrait By Chameleonette -- Report

Uploaded: 1 year ago

Views: 1,762

File size: 720.47 KiB

MIME Type: image/png

Resolution: 1000x947

Comments: 19

Favorites: 53

When I was still starting out with CSP, this was one of the first full color pics I attempted and tried out different color styles. It was pretty fun to explore. And I felt Jaceloph needed a good color portrait pic anyway. (His ears are a bit too small, but ohhhh well. lol)

Despite the whim on which I made this character over a year ago after a real life encounter with a fawn, he's become one of my favorite pred charas now.

Hope you enjoy~

Comment on Jaceloph Portrait

Please login to post a comment.

Comments
stankoman223

Posted by stankoman223 1 year ago Report

He cute. Would cuddle despite risk of noms.

Chameleonette

Posted by Chameleonette 1 year ago Report

Thanks~

Zeepher150

Posted by Zeepher150 1 year ago Report

He so dang pretty ????

Chameleonette

Posted by Chameleonette 1 year ago Report

Thank you~

rowychan

Posted by rowychan 1 year ago Report

Ooh! He looks very charming!
Also trying different styles of coloring is always pretty fun, CSP is such a nice program to use too!

Chameleonette

Posted by Chameleonette 1 year ago Report

Thank you! And yeah, it was a nice experiment! I'm sure I've barely brushed over what I can do with the program. There's lots to learn.

rowychan

Posted by rowychan 1 year ago Report

Totally! There are many possibilities, and many brushes and different settings too~
I look forward to your experiments ~ haha

TheAzureWitch

Posted by TheAzureWitch 1 year ago Report

One of my favorite preds, I can't lie.

Chameleonette

Posted by Chameleonette 1 year ago Report

Thank you~

Akendolfr

Posted by Akendolfr 1 year ago Report

10/10, would definitely eat if he were prey o3o

InsertAGoodNameHere

Posted by InsertAGoodNameHere 1 year ago Report

He's exclusively pred, tho.

Akendolfr

Posted by Akendolfr 1 year ago Report

Aye I know :v

InsertAGoodNameHere

Posted by InsertAGoodNameHere 1 year ago Report

Then why making that kind of comments if the creator didn't designed him with that role on mind?
That's kinda rude, ngl

Akendolfr

Posted by Akendolfr 1 year ago Report

Uh, okay.

LorenzoTheGuy

Posted by LorenzoTheGuy 1 year ago Report

Great work! Who could say no to a face like that?

Chameleonette

Posted by Chameleonette 1 year ago Report

Thank you! ...Haha, plenty of girls say "No!" eventually. Buuuut that doesn't stop him.

ReptileKing23

Posted by ReptileKing23 1 year ago Report

You should have him eat a wolf girl! That'd be a funny piece of irony!

Chameleonette

Posted by Chameleonette 1 year ago Report

...He's literally done it in another piece of mine. And a character my friend and I made that is a wolf girl also gets ate by him sometimes.

ReptileKing23

Posted by ReptileKing23 1 year ago Report

In that case he can have Chammy for dessert! He he he!