Welcome to the replacement blog software! The old blog software was giving us quite some trouble and we needed to stop using it. The replacement site you see here was created over the past couple weeks and is still a work in progress. [Hide]

Archive > Nope > Blog Page 1 of 1 • 1
Spring Cleaning Posted 3 years ago
I'm reorganizing all my shit and part of that is I'm gonna try to stop neglecting Eka's, so here's some crap.

★ Pls stop sending me PMs here, this is literally my worst inbox lol. If you want something, email me since it goes to my phone.
★ Com info has been updated to not be 3 years old.
★ Page formatting has been updated to not be as horrible.
★ I wanna make vore more often, so expect a slow drain of all the vore crap that's accumulated in my Patreon dropbox. But a lot of them are really old so submissions might not be on par with current standards till they run out.
★ Ana nerfs when I am sick of seeing her in every god damn match.
Hurrdurr Posted 4 years ago
Because it's easier than replying to pms.

This is the Patreon account for those who were curious about the aforementioned color votes: https://www.patreon.com/NotBoogie

See you nerds later when my Midna video is ready.
Photo Set Posted 4 years ago
Ayy before I forget again.

I keep meaning to post this here and I keep never getting around to it.

If you like photo edits, I made a big vore set with a bunch of Hitomi Tanaka pictures. I can't post em to the forums since they're not my property or whatever.

https://mega.co.nz/#!V4VR3DjY!N1PO8qFP3F2T_wP_AP951IPT5Yc7Mil-ZAmMza1cri8
take thing Posted 5 years ago
People on here keep inquiring about my process and if I stream, etc etc etc. If you want to see how I do my sketches and whatnot, my Picarto has recordings. I stream on weekends.

https://picarto.tv/live/channel.php?watch=MeaConscientia

I rarely stream vore unless someone prompts me to though, so meh.