TheGodSlayer1234

Author Type: Gallery User

Registered Since: 2 years ago

Last Seen: Jul 14th, 2023

Views: 634

Comments Made:7 Total Views:1,836
Comments Received:2 Items:2
Favorites:7 Blog Entries:0

Sup! I'm TheGodSlayer1234. Yeah yeah I know my username is cringe n shit, but I've had it for a long ass time soooo yeah. Anyways, I'm tryin to grow nice n big here, ya know? Post some shit people will jerk it to. Maybe make a nice buck or two, just generally yeah. I wanna have some cool shit like a community full of y'all. Love you guys!keep up the good work, I need somethin to beat it too lmao

Latest Updates View All Latest Updates
Favorites View All Favorites
Is Watching View All Watches
TheGodSlayer1234's Tags

Well. It's been three fuckin months since me last post ain't it? I said I'd be postin shit, but I didn't. Well, now I am. Just a few non vore thangs right now, but I want ta do vore soonish or something idrk. I'm also doin comms now too! But I don't have a money app or nothin rn. Soooo yeah. Idk. Of ya want to order somethin I take gift card I guess? Or discord nitro/VRC+.

0 Replies
Shout Box
SeekGr

Posted by SeekGr 1 year ago Report

Thank you for the watch! x3

[ Reply ]

IEatYouWhole

Posted by IEatYouWhole 1 year ago Report

thanks for the fav ^^

Kulimek

Posted by Kulimek 1 year ago Report

You've got a great watch list and I'm honoured to be added to it! I'm excited to hear that you're planning to create content as well.

[ Reply ]

SunnyCGI

Posted by SunnyCGI 1 year ago Report

Thank you <3

[ Reply ]

Post a Shout